Rick in barcelona

zit je dan...

Zo de dag is aangebroken vandaag naar barcelona, zit ik dan alleen te wachten bij mn gate. Langzaam ga je het dan toch beseffen, bijna 6 maanden in het buitenland. Ach ben in ieder geval langs de douane gekomen. Nu wachten op wat komen gaat

Jolanda

Ga je heel erg missen!
Ik hou van je xxxxx

betty van der linden

oma zal jeook heel erg missen vooral je koffiebezoekes,dikke kus.

Natascha

stoere koptelefoon!

enne als iedereen je dan mist kan ik niet achterblijven he :p

laurens

eeee man
alles goed boy ?
heb je het een beetje naar je zin daarzo
ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat man
ik ben ook aangenomen bij het albeda en fc dordt wachten we nog even af eee boy hou je rustig daar man laaatz je boertje

tante Mar

Hoi Rick

Leuk dat we zo op de hoogte blijven van wat je allemaal meemaakt.
ooit heb ik je op de wereld zien komen als een klein wurm en nu ben je onze stoere neef.
Goed hoor dat je alles zelf geregeld hebt.
We wensen je een fijne en leerzame tijd en wie weet zie je je neef nog over een paar weken.
groetjes van mij en de rest

Yvonne en Niek

Ha die Rick,

Gaaf dat je nu werkelijk daar bent, via deze site zullen we jouw avonturen vanuit Monster in de gaten houden.
Wij hopen dat je daar eenhele mooie tijd hebt en veel zult leren, maar geniet af en toe ook even van het mooie weer, het strand en alles wat daarbij hoort.
Groetjes en tot mails:)

betty van der linden.

hallo lieverd,oma heeft weer eens haar opblijfnachtje,zodoende zal ik weer even vragen hoe je gehuisvest bent en of je al een beetje kan wennen.Barcelona is een leuke stad,oma is er ook met opa geweest,vandaag of morgen zie je mij met je moeder wel in barcelona.Dikke kus van oma betty.

rick

hahaha leuk al die reacties
en het is hier echt heerlijk weer hoor
en iedereen die langs komt moet het maar laten weten