Rick in barcelona

Sagrada et Família

zo ik zit inmiddels 3 dagen in Barcelona en het is heerlijk warm,
half 10 op 1 april.
langzaam begin ik in het ritme te komen en kan ik ook wel goed
wennen aan de leefwijze hier. laat lunchen, en nog veel later
avondeten. de eerste avond at ik om half 8, de 2e om 8 uur en de
3e om 9 uur s'avonds. hoe het komt?... de warmte,
Iets wat ik echt niet mis in Nederland.
ik leer nu echt mijn huisgenoten kennen, eigenlijk is het gewoon
mijn nieuwe familie, wij spreken engels hun ook wij proberen
spaans... hun lachen. het is een leuke groep en met dave,
de nederlandse jongen kan ik het goed vinden.
we zijn op de dag van zijn aankomst maar meteen de stad gaan ontdekken.
samen zijn we naar de sangrada familia geweest en wat is die mooi zeg.
en de metro... dat is een handig ding zeg, zeker als je last krijgt van je enkel.
zo bijna weekend, i keep you updated.
Cool

Reacties

Reacties

Dick de Groot

Wauw.....heerlijk. Die leefwijze zou mij buitengewoon goed bevallen. En wat een stoer en waarschijnlijk leerzaam avontuur. Beterschap met je enkel en geniet er van.
Dick

Betty van der linden.

Hallo schat,heel fijn om te horen dat je een beetje je draai hebt gevonden en je goed met je huisgenoten kan opschieten.Ook heb je barcelona een beetje leren kennen.Geniet van je tijd in spanje,als een beetje gesetteld bent komen je moeder en ik je een paar dagen opzoeken.liefs van oma betty.

rick

ja dankje de enkel doet het nog goed hier en ik kijk uit naar iedereen die gezellig langs wil komen

Natascha

Als je maar niet denkt dat ik ook zo laat ga eten daar :O half 10 moet ik slapen enzow jwt (H)

hehe nee ik kijk er erg naar uit om naar Barcelona te komen en jou levensstijl daar te aanschouwen;)

rudy en henny

Rick je moet s''avonds naar de fonteinen gaan heel mooi met muziek erbij en prachtige kleuren.groetjes en nog veel plezier

rick

de fonteinen liggen op dit moment droog maar zodra ze het doen zal ik er gaan kijken ja verder is het echt een hele mooie stad

Iris Boermans

Haai Rick,lekker genieten daar hoor!Ik heb zelf een aantal jaar in het buitenland gewoond,en het is een avontuur waar je van moet genieten....Het zal nog wel even duren voordat je helemaal gesetteld bent,maar daar moet je lekker de tijd voor nemen.Weet in ieder geval dat we met je meeleven,en je op de hoogte houden van allerlei spannnende dingen die hier gaande zijn.... Dikke kus van ies en loen xxx

tante Mar

hoi
Robbert vertrekt 8 mei naar Barcelona en gaat 13 mei 'savonds weer terug.
Hij heeft wel een vol programma maar probeert wel contact met je op te nemen. Het lijkt hem leuk te kijken waar je woont maar weet niet of hij wel weg mag.
groetjes uit Delft

Rob Roelofs

Je treft het met het weer. Het zal ook steeds beter worden. Laat eten betekend ook nog laat genieten van ontspannen avonden in de buitenlucht op een terrasje of chillen op de Ramblas.... Hoe is het op het werk? Lukt het je om je verstaanbaar te maken en kun met de opdrachten uit de voeten? Tot horens.

rick

ja op gaat het best lekker, zit in een bedrijf met alleen maar nederlanders opdrachten zijn nog even aftasten omdat ik natuurlijk nog niet ingewerkt ben maar dat komt snel genoeg. en de avonden heerlijk hier :D

Jolanda

Hallo lieverd,
Alles goed daar?
We volgen je elke dag via het internet.
Hier saai alleen maar voetbal,voetbal en voetbal.
Wel lekker weer .
Dikke knuffel xxx je moeder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!