Rick in barcelona

Going out or Coming out?

ik ben inmiddels wat achter met het bijhouden van mijn blog maar het is immers ook gewoon een druk leven in Barcelona.
afgelopen weekend hadden Dave en ik besloten om aan onze spaanse huisgenoten te vragen ons mee te nemen naar wat
leuke uitgaansgelegenheden want tja hun zouden toch wel de leukste plekken in Barcelona kennen...
het was dus gevraagd en ze vonden het inderdaad een geweldig idee. die avond zouden we naar het oude gedeelte gaan, daar
waren geen echte disco's maar vooral 'gezellige bars' leek ons dus een leuk begin van Barcelona want om nu gelijk uit ons
dak te gaan was wat vroeg.

eenmaal onderweg kwamen we langs echte alternatieve wijken waar ik mij persoonlijk best op mijn gemak voelde. de eerste
bar die we tegen kwamen was daarom ook een vrij alternatieve bar, vol van mensen met een open mind. de geur van wierrook
knalde werkelijkwaar je neusgaten door, dit geeft wel een hele andere betekenis aan cultuur snuiven. in de hoek een
verschrikkelijk hoge stoel die na nog een blik verdomd veel van een penis weg had. nja open minded als ik ben gezellig
wat gedronken aan de enige tafel in de hele bar. mezelf toch wel afvragend wat deze avond nog meer in petto had.

na vertrek was de volgende bar maar enkele straten verderop, tijdens deze wandeling de tippelzone van Barcelona doorgeweest
deze was om precies te zijn maar 1 straat groot en er was ook niet erg veel actief bezig. eenmaal aangekomen bij de volgende
disco met felgekleurde entree maar naar binnen gegaan. het was er verschrikkelijk druk en met moeite hadden wij ons naar
voren geworsteld. dit hadden we mischien beter niet kunnen doen want op de bar stonden... 2 travestieten!!! ik kan redelijk
wat hebben dus kon hier ook wel de humor van inzien. maargoed het was toch wel een redelijke schok, we begonnen ons langzaam
bewust te worden in wat voor bar wij terecht waren gekomen. jawel je raad het al, een homobar. nauwelijks van de schok
bekomen of de volgende wachte al op mij, 2 stelletjes waren aan het zoenen. normaal gesproken maakt het mij niet uit maar
het wordt toch wat anders als het 2 mannen betreffen die elkaar zoenen. dat was ook wel het moment dat Jordy, mijn huisgenoot
er voor uitkwam dat hij zelf ook homo was. voor mij verder geen probleem want het is een aardige jongen.
verder in de bar was de muziek die ze draaide ook van het genre 'gay' met klassiekers als 'like a virgin',
'YMCA', en de koningin van gay 'lady GaGa' opzich kon ik mijzelf er aardig op vermaken en was het best een gezellige
avond. een van de voordelen van zo'n bar is wel dat het gewoon gezellig is en je jezelf kan zijn. geen gerotzooi aan je
wanneer je het niet wil, en zeker ook geen ruzie omdat je iemand zn drankje uit zn hand slaat.

uitgaan in Barcelona kan dus echt een avontuur zijn, maar toch gaan we de volgende keer kijken bij een jongerendisco waar
je de dames wel kan versieren.

voor nu Groetjes uit Barcelona.

Reacties

Reacties

Natascha

Haha toen ik de titel las dacht ik :O Komt Rick uit de kast :O

maar het viel gelukkig mee :P Hopelijk van het weekend een leukere uitgaansplek ;)

tante Mar

Leuk stukje,geinige titel ook.
Heb je al leuke spaanse dames gezien?
Hoe bevalt je stage trouwens.

groetjes uit Delft

rick

ja stage is leuk, af en toe erg lastig maar begin het allemaal wel te begrijpen. wel gezien maar nog niets leuks gedaan hier, vanavond wel uit dus wie weet wat we tegen komen

D. Duck, Eendhoven

Hoera! Nu eindelijk iemand die begrijpt dat je als hetero je prima in een homobar kan vermaken. Geen gepluk en geen agressie.
Ben benieuwd wat jij van die spaanse meiden vind.

Greetz, Moi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!