Rick in barcelona

lekker opweg

na een lange periode toch maar weer wat schrijven
ik ben hier inmiddels bijna 3 weken en heb mijn draai aardig gevonden
het werk gaat lekker en ik heb het er naar mijn zin. de spaanse les die ik
maandag en woensdag heb gaat ook lekker, het is best pittig want alles wordt
in het spaans verteld. maar ik ben eindelijk een beetje gesettled en begin ook
langzaam in contact te komen met andere nederlandse groepen.

uitgaan is super en duur entree is 12 euro en een cola kost al 5 euro en de sfeer onbetaalbaar
de meiden zien er goed uit en de jongens... dat is niet mijn ding. het leven in barcelona
ik kan het iedereen aanraden.

hasta la próxima vez

Reacties

Reacties

Natascha

je verhalen worden steeds korter he :P
wel leuk ook die andere nederlanders ;) en ik zie het al ik ga mooi thuis spaans leren xD
xxx

yvonne

denk dat we binnenkort allemaal spaans moeten leren om de verhalen te kunnen blijven volgen :S

Groetjes :P

Jolanda

Fijn dat je het naar je zin hebt.
Hoe is het eten daar of kook je zelf?
Dikke knuffel xxx

Je ma

Betty van der linden.

Hallo Lieverd,oma is voor controle naar 2 ziekenhuizen geweest en gelukkig is alles in orde.Fijn he,gelukkig dat je,je draai heb kunnen vinden in barcelona.Liefs vban oma betty.

rick

ja er komt steeds meer Spaans bij comprendo
ja ik kook zelf uit eten is goedkoop maar zelf koken nog veel goedkoper, fijn dat het allemaal goed gaat daar ook
en si binnenkort zullen que toch realmente español moeten kunnen lezen De lo contrario, entiendo que no me gusta la forma en que traductor Google

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!