Rick in barcelona

uitzicht vanaf het werk

Reacties

Reacties

fam v Dijk

Dat uitzicht is zeker niet verkeerd. Beter dan een parkeerplaats met auto's.
De Sagrada Familia is inderdaad mooi. Heb je de poster en foto's in onze wc al eens goed bekeken. Veel Sagrada Familia en ook andere werken van Gaudi.
Ben je ook binnen geweest? Wij een aantal jaar geleden wel, toen met heel veel trappen omhoog gegaan.Als ik het nog eens doe dan neem ik de lift wel.
Veel werkplezier deze week.

rick

nee is een schitterend gezicht maar ben er nog niet in geweest kost me geld en dat heb ik nog niet zo veel dus ik wacht een gratis zondag af misschien dat ik dan wel ga. wanneer is robbert in Barcelona?

D. Duck, Eendhoven

Je bedoelt uiteraard dat je indien je voor dat Robbert komt een keertje op bezoek moet gaan, desnoods betaald, omdat je nooit weet of dat gebouw er nog ongeschonden staat nadat Robbert daar langs is geweest...:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!